Monday, September 25, 2006

La la love you!!

'Oταν άκουσα το Rock Music ανακάλυψα και το Speed Wanking. Το παιχνίδι άρχιζε με το Cecilia Ann και τελείωνε με το Rock Music. Με κύρια φαντασίωση να με παίρνει μάτι ο Frank, μέσα σε 1 λεπτό και 50 δευτερόλεπτα έπρεπε να έχω χύσει. Αυτή η φωνή. Αυτή η φωνή. Δεν ήθελα καμία σαρκική επαφή μαζί του γιατί τότε ήταν άσχημος. Αλλά όταν τον είδα στην συναυλία το σαγόνι μου κρέμασε βγήκαν τα μάτια μου βγήκε η γλώσσα μου και έβγαλα ένα μεγάλο σφυρί από την τσέπη μου και χτύπαγα το κεφάλι μου. Αλλά κι εχθές... Ω εχθές... πόσο ωραίος, πόσο όμορφος ο Frank με το Βlack βρακάκι του, απλωμένος τεμπέλικα πάνω στο κρεβάτι του σαν γατούλα. Πόσο ήθελα να βάλω το δάχτυλό μου στον αφαλό του.

1 Comments:

Blogger Y said...

For even more successful sessions of Fasturbation: 'Tony's Theme' (same artist)!

9:00 AM  

Post a Comment

<< Home