Monday, August 28, 2006

New post / 1 μήνυμα ελήφθη / new mail / κάρτ ποστάλ etc...etc...

" O προφορικός λόγος είναι από τη φύση του αδέξιος και ανακριβής. Δεν δίνει το χρόνο να σκεφτείς, να χρησιμοποιήσεις τις λέξεις με κομψότητα και περίσκεψη, οδηγεί σε επιπόλαιες κρίσεις και δεν συντροφεύει, γιατί απαιτεί παρουσία τρίτων. Ο γραπτός λόγος, αντίθετα, δίνει χρόνο να σκεφτείς και να διαλέξεις τις λέξεις. Διευκολύνει την άσκηση της λογικής, ωθεί σε προσεκτικές κρίσεις και συντροφεύει, γιατί δεν απαιτεί παρουσία τρίτων. Και όταν γράφεις, η μοναξιά είναι σπουδαία συντροφιά."

Οριάνα Φαλάτσι "Ινσαλλάχ"

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Οριάνα Φαλάτσι; Ελεος.

11:40 PM  
Blogger PHOOOONE HOOOOME said...

Στον πούτσο μου! Εμένα μου αρέσει

2:15 AM  
Blogger cinnamon said...

η Οριάνα ξέχασε και την ασυγχρονία. Γράφεις εσύ, το στέλνεις και όποτε του έρθει η όρεξη του άλλου το διαβάζει και αν του έρθει η όρεξη απαντάει...Ομορφιά...

3:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Μαγειρεύω πολύ. Μου αρέσει και με ξεκουράζει. Μου λέει ο Νάσος, φτιάξε μου, σε παρακαλώ, αυτό που μου αρέσει. Κι εμένα, μου αρέσει από τη μεριά μου, να περιποιούμαι τον άνδρα μου. Είμαστε συνέχεια στο σπίτι. Έρχονται φίλοι μας, πηγαίνουμε σε εστιατόρια βλέπουμε πολύ κινηματογράφο βλέπουμε πολλά έργα στο DVD. Είναι πολύ ωραία και ήσυχη η ζωή μας"
Ρούλα Κορομηλά

10:13 AM  
Blogger PHOOOONE HOOOOME said...

xaxaaxaaaaaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax

8EA H ROULA! BRAVO SOU!

2:05 AM  
Blogger Nikolas Perdikis said...

welcome back :)

1:39 PM  

Post a Comment

<< Home